توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی در ایام فاطمیه 
توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی در ایام فاطمیه 

توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی در ایام فاطمیه 

سهیلا بهادری گفت: اولویت فعالیت های کانون در این ایام، تهیه و توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی و خیرین در بین خانوارهای نیازمند است.
شناسه خبر : 1007670 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۱۵

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: اولویت فعالیت های کانون در این ایام، تهیه و توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی و خیرین در بین خانوارهای نیازمند است.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در شرایط فعلی که کرونا معیشت مردم را به خطر انداخته قشری که بیش از پیش دچار مشکلات معیشتی شده، قشر ضعیف جامعه اند بنابراین در راستای طرح راهکار ۲ و با هدف کمک به بهبود معیشت این قشر آسیب پذیر تصمیم گرفتیم در مناسبت های مختلف، کمک های مومنانه را به دست آنها برسانیم.



وی بیان کرد: همین منظور در حال تهیه ۴۵۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مرغ و حبوبات هستیم تا در ایام فاطمیه در بین خانوارهای نیازمند با اولویت خانواده های بی سرپرست و ایتام توزیع کنیم.



بهادری ابراز کرد: نیازمندان از قبل توسط بچه مسجدی های عضو کانون، شناسایی شده اند و سبدهای غذایی با حفظ کرامت انسانی در بین آنها توزیع می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: علاوه بر این نیز در نظر داریم روزانه غذای نذری پخت کرده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل دهیم.



وی اظهار کرد: کمک و یاری رساندن یکی از موارد مورد توجه در سیره اهل بیت (ع) است و همگی باید با همدلی و همراهی کمک کنیم در این شرایط سخت، سفره نیازمندی خالی نماند.



بهادری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه ها، استقبال از ایام فاطمیه است و در همین راستا با مشارکت و همت اعضای کانون، مسجد و محله متناسب با این ایام سیاه پوش شده است.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد عنوان کرد: برپایی مجلس عزای حضرت زهرا (س) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از سایر برنامه های کانون است که در ایام فاطمیه اجرا می شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: حضرت زهرا (س) بهترین و برترین الگوی دینی برای ما است و امیدواریم در ایام فاطمیه بتوانیم آن گونه که شایسته است شخصیت و سبک زندگی آن بانوی بزرگوار را به قشر جوان و نوجوان معرفی کرده و برای آنها الگوسازی کنیم.

پایان پیام/ 586